-
typedef struct
labyrinthe-
typedef struct struchero *
hero-
typedef struct strucobjet *
objet-
typedef struct
strucobjet-
typedef struct
struchero-
extern objet
get_vide(void)-
extern objet
get_mur(void)-
extern objet
get_tresor(void)-
extern objet
new_objet(char* nom, int type, int couleur, int signe)-
extern labyrinthe
nouveau_labyrinthe(int, int)-
extern int
set_elem(labyrinthe, void* , int, int)-
extern void*
get_elem(labyrinthe, int, int)-
extern int
enlever_elem(labyrinthe, int, int)-
extern int
deplacer_hero(labyrinthe, hero, int, int)-
extern void
faire_mouvement(labyrinthe, hero, int, int)-
extern void
prendre(hero)-
extern void
dessiner(objet, int, int)-
extern void
dessine_labyrinthe(labyrinthe lab)-
extern void
afficher_lab(void)-
extern void
nettoyer_message(void)-
extern void
message(const char* , ...)-
extern void
afficher_sac(List_t l)-
extern void
end_curses(void)
Index alphabétique
This page was generated with the help of DOC++.